Headquarters: World War II
Headquarters: World War II to dynamiczna strategia turowa obejmująca bitwę o Normandię w trzech kampaniach fabularnych oraz potyczki. Wybierz stronę, ustaw swoje oddziały, przydziel bohaterów, podnieś poziom swoich jednostek i użyj umiejętności Headquarters, aby pokonać wroga.
Poznaj historię z każdej strony, kończąc 3 kampanie z 9 operacjami w każdej. W grze znajdują się kampanie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemiec, których akcja rozgrywa się w okresie lądowań w Normandii.
Rozgrywaj potyczki przeciwko prawdziwym przeciwnikom lub bitwy drużynowe 2 na 2 ze znajomymi. Gra umożliwia bitwy wieloosobowe do 4 graczy zarówno przy połączeniu w czasie rzeczywistym, jak i przy użyciu systemu CombatHQ firmy Slitherine.
Użyj narzędzia Editor, aby tworzyć własne mapy do potyczek lub trybu wieloosobowego i udostępniać je społeczności.