Heart of the Forest
On an ill-fated hiking trip through the Black Forest, a mismatched group of students fall under the spell of a vengeful spirit trapped deep inside the woods. Now they must fight for their survival while trying to escape its corrupting influence.
Haunted by fear, trauma, and secrets of the past, each character is pushed to their breaking point, and their survival depends on your choices in this interactive psychological horror story by Germany-based indie studio, Trapped Predator.
As the events unfold, the members of the group find themselves confronted with their deepest fears and the shadows of their past. Who will survive? Help the protagonists stay alive during their horrific journey through the woods.
Join the characters on their ill-fated hike into the mysterious yet beautiful Black Forest, the backdrop of many myths and legends.
Try not to get corrupted and fall prey to the dark powers lurking inside the forest.
Follow the story of multiple characters as the POV switches throughout the game for you to shape the story through their eyes.