Heavy Rain
Przygotuj się na cztery dni pełne tajemnicy i emocji. Trwa polowanie na „Zabójcę z origami”, zwanego tak z uwagi na makabryczny zwyczaj – złoczyńca zostawia na miejscu przestępstwa papierowe figurki.