Hell Division
A powerful drone corporation has subjugated almost all of cyberspace. They dictate their rules, establish their orders and do not tolerate objections. Their drones are iron creatures everywhere, following the orders of their owners without a miss.
But the balance of power is not so simple, a monopoly cannot last forever. Another corporation has created its own drone, a perfection of technology that surpasses the competition in every way. There's just one problem: there are only a handful of such drones. And therein lies their weakness.
You are the pilot of one of these elite drones. You will have to survive among dozens of enemies, applying strategy and precise calculation to defeat a superior opponent. Your goal is to last as long as possible, using anything that can help you destroy the maximum number of enemy drones.