Hell is other demons
You grew up with the bullet hell arcade shooters which rewarded fast-decision making and creativity? Hell is Other Demons is crafted with expertly executed mechanics and bold, unforgettable style.
“While some games use aesthetic to hide poorly considered gameplay, Hell is Other Demons has nothing to hide. It’s a simple concept, but it’s executed flawlessly.”
“Hell Is Other Demons goes the distance in its refined and frantic gameplay that captures the nostalgia of 8-bit arcade shooters.”