Henry Halfhead
Meet Henry, merely half a head, yet with the peculiar ability to become any object within their reach! Discover every object’s unique abilities and cleverly combine them to take Henry through their not-so-ordinary everyday life.
Become a knife to slice your morning toast, water your beloved plants as a watering can or fold yourself into a paper plane to take off. Unlock new rooms and objects as you solve challenges, growing a joyful playground. Explore each level to find alternative solutions, funky hats and additional story bits.
Play through a wholesome story, humorously told by a narrator who will react to your mischief. Help Henry stay playful and curious as you accompany them through the different stages of life. Experiment, explore and make everyday life fun again!
Experience the game with a friend in the local co-op mode. Collaboratively solve challenges or have fun inducing chaos together!