Henry Halfhead
Henry Halfhead er et hyggeligt sandkassespil om et pudsigt lille væsen, der har evnen til at forvandle sig til enhver genstand inden for rækkevidde. Opdag hver genstands unikke egenskaber og evner, og kombinér dem på kløgtig vis for at hjælpe Henry sikkert igennem en ikke helt almindelig hverdag.
Spil igennem en hjertevarm fortælling med en humoristisk fortæller, der reagerer på alle dine spilopper. Hjælp Henry med at bevare sin legesyge og nysgerrige natur igennem forskellige livsstadier. Prøv dig frem, gå på opdagelse, og gør hverdagen sjov igen!