Henry Halfhead
Henry Halfhead to dziwaczna przygodowa gra typu piaskownica o mocno specyficznym bohaterze mogącym zmieniać się w dowolny przedmiot w jego zasięgu. Odkrywaj wyjątkowe właściwości i zdolności każdego z obiektów i łącz je w sprytny sposób, aby pomóc Henry’emu w jego (niezupełnie zwykłym) codziennym życiu.
Poznaj miłą i zabawną historię, opowiadaną przez narratora, który będzie reagował na twoje krotochwile. Pomóż Henry’emu pozostać zabawnym i ciekawskim, towarzysząc mu na różnych etapach życia. Eksperymentuj, eksploruj i spraw, aby codzienność znów stała się ciekawa!