During rescue operations you will have specialistic equipment such as: pontoon, helicopter, fire truck, etc. Use helicopter to transport victims to the nearest hospital. The pump installed on the fire truck will allow you to drain water from flooded areas. The pontoon will help you to rescue victims in hard-to-reach areas.
HERO: Flood Rescue is a realistic simulator game, where your main task is to act as first response team to help the local community and mitigate the effects of flood in the city.
In HERO: Flood Rescue, you can play different classes of professional rescue service specialists. You can become a helicopter pilot, medic, rescuer, awesome commando, or even a rescue dog.
Become a Pilot of Search & Rescue helicopter, use lifebuoy, lifeline, rescue basket and other tools necessary to rescue people from hard-to-reach places.