Heroes of Might and Magic III Remake
Rediscover the most popular and critically acclaimed Heroes of Might and Magic title, along with its two expansions, in this stunning remake of the turn-based strategy classic.
Experience improved visuals, refined animations, and modern audio that bring new life to the world.
Choose from nine distinct factions, each with its own unique playstyle and fantastical creatures. Explore the world, secure resources and artifacts, expand your towns, and shape heroes and armies for endless tactical gameplay.
Experience the original campaigns as one unified story, enhanced with a new prologue, epilogue, and cinematic scenes.
Face up to eight players online or compete locally in turn-based matches where alliances shift and rivalries form.
Play community maps from day one, or create your own. Use editing tools that let you adjust balance and design maps or campaigns.