Heroes of Rome - Dangerous Roads
To win Cleopatra's heart, Caesar and his bravest Roman heroes have set out on a dangerous path. His goal is to find the Rose of Amor, which blooms on the Mountain of the Gods!
Follow Caesar on this incredible time management adventure and use your strategy skills to complete unique challenges. Face seemingly insurmountable dangers, such as ice titans, lava monsters and Medusa herself!