HEXA WORLD 3D
Each level is generated on the fly — adapting to your progress and offering a new layout every time.
🏆 Competitive Mode: 5 minutes to score as high as possible and climb the monthly leaderboard.
🗺️ Level Mode: Play through endless waves of procedurally generated challenges to earn XP, boosters, and loot.
Chill Mode: customize your board, play Infinity, and build massive chains at your own pace.