Hidden Cats in New York
Meow meow! Kittens are hidden in New York, let's find them all. A short and pleasant experience! Relax and find all the cats one by one to reveal the final colored art. Play through different modes, find special cats and unlock bonus levels! More than 770 hidden objects to find!
Meow meow meow dear friends! There are Hidden Cats in New York, let's find them all.
Bonus Levels with different sizes and numbers of kittens to find. One use of hint for helping.