Hidden Cats in New York
Miyav miyav! Kediler New York'ta saklanmış, hadi hepsini bulalım. Kısa ve tatlış bir deneyim! Arkana yaslan ve tüm kedileri tek tek bularak renkli çizimi ortaya çıkar. Farklı modlarda oyna, özel kedileri bul ve bonus seviyeleri aç! Bulunacak 770'ten fazla Gizli Obje var!
Miyav miyav sevgili dostlar! Hidden Cats in New York'ta saklanan kedileri arıyoruz.