Highway Police Simulator
Welcome to Caminora! Immerse yourself in the authentic police work of the American Highway Patrol. Solve cases, chase criminals and explore the open-world. Choose your officer and tackle the everyday life on the highways. Will you be able to maintain law and order?
Introducing Highway Police Simulator: Dive into the action of American patrolling duty!
Put on your uniform and step into the shoes of an American police officer with Highway Police Simulator! This game brings the heart-pounding action of the American Highway Patrol right to your fingertips. Immerse yourself in the unique challenges and serious police duties that officers face on a daily basis and truly feel what it's like to patrol the highways while maintaining law and order.
A compelling police story awaits you, with the option to play as either a male or a female officer. With both a casual and a simulation gameplay modes, Highway Police Simulator combines the best of both worlds: the freedom to drive and walk in an immersive virtual environment, and a diverse variety of exciting cases to solve in story-driven gameplay. Explore a diverse open world and tackle any situation that comes your way with an array of vehicles including cars, helicopters, and more.
Welcome to Caminora, where new missions await you! Get ready to experience the thrill of the chase, the satisfaction of solving crimes, and the adrenaline rush of patrolling the highways. What kind of cop will you be? Will you uphold the law with integrity, or will you bend the rules to get the job done? Your decisions will have a real impact on the story and the environment. Highway Police Simulator is where YOUR story begins!