Highway Police Simulator
Przedstawiamy symulator policji drogowej: Zanurz się w akcji amerykańskiej służby patrolowej!
Załóż mundur i wciel się w rolę amerykańskiego policjanta w Highway Police Simulator! Ta gra przenosi akcję amerykańskiego patrolu na wyciągnięcie ręki. Zanurz się w wyjątkowych wyzwaniach i poważnych obowiązkach policyjnych, z którymi funkcjonariusze mają do czynienia na co dzień i naprawdę poczuj, jak to jest patrolować autostrady, utrzymując prawo i porządek.
Czeka na ciebie wciągająca historia policyjna, z opcją gry jako funkcjonariusz lub funkcjonariuszka. Dzięki trybom rozgrywki swobodnej i symulacyjnej, Highway Police Simulator łączy w sobie to, co najlepsze z obu światów: swobodę prowadzenia pojazdu i chodzenia po wciągającym wirtualnym środowisku oraz różnorodność ekscytujących spraw do rozwiązania w rozgrywce opartej na fabule. Eksploruj zróżnicowany otwarty świat i staw czoła każdej sytuacji, która pojawi się na twojej drodze, korzystając z szeregu pojazdów, w tym samochodów, helikopterów i nie tylko.
Witamy w Caminora, gdzie czekają na ciebie nowe misje! Przygotuj się na dreszczyk pościgu, satysfakcję z rozwiązywania przestępstw i przypływ adrenaliny podczas patrolowania autostrad. Jakim będziesz gliną? Czy będziesz uczciwie przestrzegać prawa, czy też będziesz naginać zasady, aby wykonać zadanie? Twoje decyzje będą miały realny wpływ na fabułę i otoczenie. W Highway Police Simulator zaczyna się TWOJA historia!