Homestead Arcana
Become a farming Witch and pioneer the range that has been mysteriously corrupted with Miasma. Discover the secret behind its appearance, grow plants to power up your spells, and use nature’s magic to heal the land.
Build your very own homestead from the ground up. Discover new plants and tend to your ever-growing garden to heal the land and make it your own.
Survive the deathly Miasma, where dangerous warped creatures roam free, and explore it to find its secrets.
Bring back new plants and spells, grow your homestead, then journey even deeper into the corrupted land in search of new seeds, recipes, and knowledge.
Tap into the strength of nature to craft spells and ready yourself for the mysterious challenges ahead as you work with your friendly cat familiar, Huckleberry to beat back the deathly Miasma.