Homeworld 3 - Mod Araçları ve Editör (Önizleme)
Homeworld 3 için kendi içeriklerini oluştur ve dünyanın her yerindeki oyuncularla paylaş! Megalith adlı devasa uzay harabeleriyle dolu haritaları yeniden inşa etmekten gemileri güçlendirmeye kadar her şey için Unreal oyun editörü emrinde.
NOT: Bu, mevcut mod geliştiricilerinin bir sonraki Homeworld 3 ana sürümü için içerik geliştirebilmeleri amacıyla hazırlanmış bir önizleme sürümüdür.