Homeworld 3 - Mod Araçları ve Editör
Homeworld 3 için kendi içeriklerini oluştur ve dünyanın her yerindeki oyuncularla paylaş! Megalith adlı devasa uzay harabeleriyle dolu haritaları yeniden inşa etmekten gemileri güçlendirmeye kadar her şey için Unreal oyun editörü emrinde.