Homeworld: Deserts of Kharak
Stworzona przez Blackbird Interactive, studio założone przez weteranów Homeworld i Company of Heroes, gra Homeworld: Deserts of Kharak zabiera graczy na pustynie Kharak, gdzie niebezpieczeństwo czai się za każdą wydmą.
Zbierz flotę i poprowadź ją do zwycięstwa na ruchomych piaskach Kharak w tej wciągającej grze strategicznej.
Na Kharak odkryto anomalię zlokalizowaną na głębokim południu pustyni. Na miejsce wyrusza ekspedycja, jednak sprawy się komplikują. Poznaj historię Rachel S'jet, oficer naukowej stojącej na czele śmiałej wyprawy do źródła tajemniczego sygnału.
Walcz na rozległych mapach pośród morza wydm, głębokich kraterów i zdradzieckich kanionów, odwzorowanych z niebywałą dbałością o detale i na niespotykaną dotąd skalę.
Twoje szanse na przetrwanie zależą od rozważnego zarządzania zasobami, doboru stosownych jednostek i odpowiedniego rozwoju nowych technologii.