Homeworld: Deserts of Kharak
Homeworld ve Company of Heroes'un emektarları tarafından kurulan bir stüdyo olan Blackbird Interactive tarafından hazırlandı. Homeworld: Deserts of Kharak; oyuncuları, her kum tepeciğinin ardında pusuya yatan tehlikelerle dolu Kharak çöllerine götürüyor.
Deserts of Kharak'ın seferinde, güney çölünün derinliklerinde bir anomali keşfedilir. Bir keşif ekibi gönderilir ama hikâye, göründüğü kadar basit gelişmez. Heyecan verici bir seferde halkına kaderlerini bulma arayışında liderlik eden Rachel S'jet'in hikâyesini keşfet.
Çölü fethetmek için inşa edilmiş çevik hafif saldırı araçlarından devasa ağır kruvazörlere kadar kara ve hava araçlarından oluşan filoların kontrolünü eline al.
Devasa kumul denizlerinde, derin kraterlerde ve düşman kanyonlarda, hepsi de benzeri görülmemiş bir gerçeklik ve ölçekte olan geniş haritalarda savaş.
Dereceli oyun da dahil olmak üzere çeşitli oyun modlarında tek başına veya arkadaşlarınla çevrimiçi rekabete gir. Rütbeleri tırman ve Kharak'taki en güçlü Filo Kaptanı ol.