Honkai Impact 3rd
While the crisis on Earth has momentarily abated, a new journey unfolds on Mars.
Meet Valkyries with unique personalities and delve into the mysteries of Martian civilization together.
New Event丨Captain's Wishing Tree Secrets begins. Play to get the new outfit Vagapunk and more!
To the people of a distant planet, she is a noble princess and the hope that sees them through their voyage.
To the first pioneers of Luoxing, she is the starlight that guides them forward.
Main story Part 2 Finale "The Future We Embrace" begins. Everyone falls asleep beneath the same night, yet no two dreams born beneath it are ever alike. If surprises await at every turn, then what dream is left for Dreamseeker to seek? Experience the main story to get Dreamseeking Scrapbook, Crystals, Source Prisms, and more.
Featured event "Captain's Wishing Tree Secrets" begins. Legend tells of a magical Wishing Tree at the Magic Academy, said to grant any wish... But why did our wish lead us here? Complete event missions to get Jovial Deception: Shadowdimmer's new outfit Vagapunk, Crystals, an event emblem, and more.