If you have questions about Fortnite or the Stellaron Hunter Blade Outfit that are not answered by these FAQs, or are encountering any issues, please visit help.epicgames.com.
Additionally, any eligible item purchased on the Epic Games Store after November 15, 2023 will grant the Stellaron Hunter Blade Outfit in Fortnite.
If I purchase an eligible item on the Epic Games Store, will the Stellaron Hunter Blade Outfit also appear in my Fortnite Locker on other platforms? (PlayStation, Xbox, Nintendo, etc.)
Yes! If you are signed in with your Epic account on PC or mobile, or have connected your console account(s) to your Epic account, the Stellaron Hunter Blade Outfit will be in your Fortnite Locker starting February 26, 2026 at 7pm ET.
What happens if I’ve already purchased the Stellaron Hunter Blade Outfit in the Fortnite Item Shop, and then I purchase an eligible item through the Epic Games Store?
If you’ve already purchased the Stellaron Hunter Blade Outfit and then purchased an eligible item through the Epic Games Store, you will receive a one-time grant inside Fortnite of 1,500 V-Bucks instead of the Stellaron Hunter Blade Outfit. Please note, V-Bucks refunds will only apply to outfits purchased within the last 12 months.
The Stellaron Hunter Blade Outfit in Fortnite is available for as long as Honkai: Star Rail is both accessible through the Epic Games Store and Honkai: Star Rail is using Epic’s payments for IAP.
Honkai: Star Rail is a free-to-play game. In-game purchases are purely optional. You can have a complete experience without making any in-game purchases.
Honkai: Star Rail on the Epic Games Store will route all in-game purchases through the Epic Game Store, while Honkai: Star Rail on other platforms will use different payment platforms as well.