Express Supply Pass
1. Purchasing the Express Supply Pass will immediately grant you 300 Oneiric Shards and extend the duration of the Pass by 30 days.
2. While the Express Supply Pass is active, you will receive 90 Stellar Jades every day upon logging into the game. This reward is reset at 4:00 AM server time every day. Stellar Jades that have not been claimed due to login inactivity will not be refunded.
1. You may only purchase more Express Supply Passes if your current Pass is valid for less than 179 days.
2. You will be unable to purchase Express Supply Passes if your current Pass is valid for 179 days or more. Should you obtain new Passes while having a Pass that is valid for 179 days or more, the duration of your current Pass will not be extended and 330 Oneiric Shards will be refunded to your game account.