Oneiric Shard ×1980
Purchase to get 1,980 Oneiric Shards. Your first purchase grants a one-time bonus of 1,980 Oneiric Shards. All subsequent purchases will grant a bonus of 260 Oneiric Shards. Please refer to the in-game display for final details.