Oneiric Shard ×300
Purchase to get 300 Oneiric Shards. Your first purchase grants a one-time bonus of 300 Oneiric Shards. All subsequent purchases will grant a bonus of 30 Oneiric Shards. Please refer to the in-game display for final details.