Oneiric Shard ×3280
Purchase to get 3,280 Oneiric Shards. Your first purchase grants a one-time bonus of 3,280 Oneiric Shards. All subsequent purchases will grant a bonus of 600 Oneiric Shards. Please refer to the in-game display for final details.