Oneiric Shard ×6480
Purchase to get 6,480 Oneiric Shards. Your first purchase grants a one-time bonus of 6,480 Oneiric Shards. All subsequent purchases will grant a bonus of 1,600 Oneiric Shards. Please refer to the in-game display for final details.