Oneiric Shard ×980
Purchase to get 980 Oneiric Shards. Your first purchase grants a one-time bonus of 980 Oneiric Shards. All subsequent purchases will grant a bonus of 110 Oneiric Shards. Please refer to the in-game display for final details.