Hoomanz!
Przestrasz wszystkich człowiekowych intruzów! Skradankowka gra przygodowa pełna humoru, uroku i rodzinnej rozgrywki pozbawionej elementów walki. Graj jako Sio, mityczny obrońca planety Erf, o podwójnej naturze. Ciemności to przyjaciel natury, a światło to wróg.
Na planecie Erf ciemność to najlepszy przyjaciel natury, zaś światło to jej wróg. Sio musi poruszać się w ciemnościach. W przeciwnym wypadku człowieki znajdą go i zadręczą przytulaniem!
Wykonaj zryw, żeby zbiec przed niebezpieczeństwem lub badać przeurocze zakątki planety Erf. Pokonaj zrywowe tory przeszkód, żeby ocalić stworzenia i więcej.
Wraz z postępami fabularnymi otoczenie stanie się bardziej niebezpieczne, zagadki trudniejsze, a potrzeba uratowania planety Erf bardziej nagląca!
Gra jest wypchana poczuciem humoru. Niezajęte człowieki siusiają, grają na bandżo (jeśli można to tak nazwać), wywracają się na lodzie i generalnie wydają z siebie dziwne dźwięki. Człowieki są prześmieszne, noszą dziwne spodnie, zabawnie panikują, przestraszeni krzyczą (głosami twórców z koffecup) i wiele więcej!