Explore a vast, vibrant world filled with fearsome machines and the mysterious ruins of a long-lost civilization, remastered with stunning visuals and new features for PC.
Take up bow and spear as Aloy, a young machine hunter and outcast of her tribe, as she discovers her origins, the truth of this mysterious world, and her own destiny to save it from impending doom. On her journey, Aloy will come across unique tribes, lively settlements, and compelling characters and companions.
³Wired connection required to experience the full range of in-game controller features.
A visual marvel for a seven-year-old game, and game design still holds up with some dated aspects.