Horror Night with Tung Tung Tung Sahur
Horror Night with TUNG TUNG TUNG SAHUR Your car broke down. Middle of the forest. No signal. You spot a creepy mansion up the hill. You knock. No answer. Just as you turn to leave—CREAK—the door opens by itself.
Now you’re trapped. No windows open. No doors unlock. But something is inside. And it’s not happy.
Meet Tung Tung Tung Sahur, a drum-beating nightmare with a twisted sense of fun. He doesn't want to kill you right away—he wants to play. If you want to survive, you’ll need to solve every cursed puzzle, dodge every jumpscare, and outsmart his chaotic friends, including the one and only Tralalero Tralala, who might be your only hope… if he stops spinning in circles for five seconds.