Horror Night with Tung Tung Tung Sahur
Nu er du fanget. Ingen vinduer kan åbnes. Ingen døre kan låses op. Men der er noget indeni. Og det er ikke glad.
Mød Tung Tung Tung Sahur, et trommeslagende mareridt med en forskruet sans for sjov. Han vil ikke dræbe dig lige med det samme - han vil lege. Hvis du vil overleve, skal du løse alle de forbandede gåder, undgå alle jumpscare og overliste hans kaotiske venner, inklusive den eneste ene Tralalero Tralala, som måske er dit eneste håb ... hvis han holder op med at snurre rundt i cirkler i fem sekunder.