Horror Night with Tung Tung Tung Sahur
Horror Night with TUNG TUNG TUNG SAHUR Arabanız bozuldu. Ormanın ortasında. Sinyal yok. Tepede ürkütücü bir malikane görüyorsunuz. Kapıyı çalarsınız. Cevap yok. Tam dönüp gitmek üzereyken — GİNDİR — kapı kendiliğinden açılır.
Şimdi kapana kısıldın. Hiçbir pencere açılmıyor. Hiçbir kapı açılmıyor. Ama içeride bir şey var. Ve mutlu değil.
Tung Tung Tung Sahur ile tanışın, çarpık bir eğlence anlayışına sahip davul çalan bir kabus. Sizi hemen öldürmek istemiyor, oyun oynamak istiyor. Hayatta kalmak istiyorsanız, her lanetli bulmacayı çözmeniz, her zıplama tehlikesini atlatmanız ve tek umudunuz olabilecek Tralalero Tralala da dahil olmak üzere kaotik arkadaşlarını zekanızla alt etmeniz gerekecek... tabii beş saniye boyunca daireler çizmeyi bırakırsa.