Der er fem spændende gameplay-tilstande, herunder Racing Camp, Cup Champ, Speed ​​Trials, Track Builder og Free Races. I Track Builder-tilstand kan du skabe din drømmebane med alle dine egne drejninger og vendinger!
Kæmp mod massive bosser som Professor Rearviewkæmpekobra og hans ildspyende drage i hurtige, actionfyldte kampe på banen. Hvert opgør bringer spænding i høj fart og episke øjeblikke.
Oplev hurtig, flydende og familievenlig styring med drift-fokuseret gameplay designet til spændende head-to-head-konkurrence.