Turn up the power with the High Voltage Speed Pack! Race the futuristic Power Surge and sleek Mach Speeder, build with electrified track parts, and customize with 6 exclusive high-tech decals. Get ready to light up the track!
There are five thrilling gameplay modes including Racing Camp, Cup Champ, Speed Trials, Track Builder, and Free Races. In Track Builder mode, you can create your dream course with all your own twists and turns!
Face off against massive bosses like Professor Rearview’s giant cobra and his fire breathing dragon in fast-paced, action-packed battles on the track. Each showdown brings high-speed thrills and epic moments.
Earn flame badges to unlock new cars, decals, and track parts in the Ultimate Garage. Customize your own Hot Wheels car and show it off on the track.
Play through a thrilling solo campaign with fun challenges or compete with friends in 4-player split-screen racing!
Experience fast, fluid, and family-friendly controls with drift-focused gameplay designed for thrilling head-to-head competition.