Pistteki yüksek tempolu ve ateşli savaşlarda Professor Rearview’ın dev kobrası ve ateş üfleyen ejderhası gibi dev boss'larla karşılaş. Her karşılaşma ayrı bir yüksek hız heyecanı ve destansı anlar yaşatacak.
Yeni arabaların, çıkartmaların ve Ultimate Garage'daki pist bölümlerinin kilidini açmak için alev rozetleri kazan. Kendi Hot Wheels arabanı kişiselleştir ve piste çıkarak herkese şov yap.
Eğlenceli mücadelelerle dolu tekli modda çılgınca yarış veya 4 oyunculu bölünmüş ekran modunda arkadaşlarınla yarışmanın keyfini çıkar!