Podkręć moc z pakietemHigh Voltage Speed Pack! Ścigaj się za kierownicą futurystycznego Power Surge’a i eleganckiego Mach Speedera, buduj z naelektryzowanymi częściami toru i modyfikuj pojazdy dzięki 6 wyjątkowym, zaawansowanym naklejkom. Przygotuj się, aby zelektryzować tor!
Wybierz jeden z ekscytujących trybów rozgrywki: Racing Camp, Cup Champ, Speed Trials, Track Builder lub Free Race. W trybie Track Builder stworzysz swój własny, wymarzony tor – łącznie z zakrętami i serpentynami.
Zmierz się z potężnymi bossami, takimi jak olbrzymia kobra i zionący ogniem smok profesora Rearviewa, w trakcie szybkich i pełnych akcji starć. Każdy pojedynek niesie moc zawrotnych doznań i porywających chwil.
Zdobywaj ogniste odznaki, aby odblokować nowe samochody, naklejki i części w Mega Garażu. Zmodyfikuj swoje auto Hot Wheels i zaprezentuj je na torze.
Odkryj szybki, płynny i dostosowany do całej rodziny model sterowania, stworzony z myślą o pasjonującej rywalizacji.