A car with a license to... win! Celebrated in famous spy movies, its power is anything but a secret! And when your opponents see you on the track they will be very, very agitated. Prepare for victory, great victory.
Here is a car with a license to... win! This splendid Aston Martin is nothing less than the iconic car featured in legendary action and spy movies. But the power of this luxury GT is anything but a secret! And just like a great spy, your rivals won't be able to catch you so easily.
Behind its sleek vintage design lies a sporty soul that fears no challenge, with its amazing performance. As soon as your opponents see you on the track they will be very, very... agitated. Get behind the wheel now and be ready for victory, great victory.