Bu araba tam da sportif zarafeti simgeliyor. Aston Martin DBS 2010, İngiliz markasının kusursuz tasarımını V12 motorun sağladığı benzersiz pist performansıyla birleştiriyor. Rakiplerine ders vermen gereken zamanlar için şık bir hız canavarı. Üstelik tam bir stil sahibi… Ne de olsa bitiş çizgisini geçip tüm gözler sana yöneldiğinde harika görünmek isteyeceksin! Hem de kusursuz bir şekilde... Kelimenin tam anlamıyla.
Aston Martin DBS 2010 sürdüğünde güç, güzellik ve sportif ruh arasındaki mükemmel dengeyi bizzat yaşayacaksın. Rakiplerin seni sadece uzaktan hayranlıkla izleyebilecekler! Koleksiyonuna hemen ekle!