Oto samochód z licencją na… wygrywanie! Ten piękny Aston Martin jest znany z legendarnych filmów szpiegowskich. Ale potęga tego luksusowego GT nie jest żadną tajemnicą! Podobnie jak dobry szpieg, Aston Martin nie da się łatwo złapać.