İşte kazanma ruhsatı olan bir araba! Bu muhteşem Aston Martin'in, efsanevi aksiyon ve ajan filmlerinde gördüğün o ikonik arabadan hiçbir eksiği yok. Bu lüks GT'nin gücü bir sır değil! Ayrıca gerçek bir ajan gibi, rakiplerin seni o kadar da kolay yakalayamayacak.