When the going gets tough, the tough get going… on the podium! Power up your collection with two vehicles full of strength.
Behind its tough armored body, HW Armored Truck hides a gentle and meek heart. Yeah, right... we're kidding: this armored vehicle will show no mercy to anyone and will resist every attack to secure your victory… you can take this to the bank!