HW Armored Truck, sert ve zırhlı gövdesinin arkasında yumuşak ve uysal bir kalp saklıyor. Elbette şaka yapıyoruz: Bu zırhlı araç kimseye merhamet göstermeyecek ve zaferi garantilemek için tüm saldırılara dayanacak... bize güven!