This 1956 Chevrolet Bel Air convertible is an icon of the last century and a true American classic. Just looking at it you get a sense of freedom and desire to travel. And when it comes to racing, it has plenty of treats in store.
An absolute beauty with pure white interiors and pure black body, sophisticated details, chrome bumpers, lights, and the iconic whitewall wheels. And not surprisingly, black and white are also the colors of the checkered flag, and with Chevy 1956 you will always be the first to see it! Add this gorgeous masterpiece to your collection now!