Pochodzący z jednego z najsłynniejszych seriali lat 70. kabriolet Chevrolet Bel Air z 1956 r. jest ikoną ubiegłego wieku i klasycznym amerykańskim pojazdem. Wystarczy na niego spojrzeć, aby poczuć wolność i zew podróży. Pojazd świetnie sprawdza się też w wyścigach.
Samochód cechuje się pięknym wyglądem z białym wnętrzem i czarną karoserią, eleganckimi zdobieniami, chromowanymi zderzakami, reflektorami i charakterystycznymi białymi kołami. To nie przypadek, że czarno-biały to również kolor flagi wyścigowej – Chevy 1956 zawsze dociera do mety jako pierwszy! Już dziś dodaj tę perełkę do swojej kolekcji!