Ladies and gentlemen, take a seat in the automotive luxury of 1930. Classic Packard looks like something out of a black and white gangster movie and it will steal the show! Running in style is a luxury you can afford!
Running in style is a luxury you can afford! Admire the sophisticated details, the lateral spare wheel, the chrome grill… Get on board and pass all your rivals mercilessly, but please… with elegance.