When you own a car like this you know you've really arrived ... on the top step of the podium. A convertible with an unmistakable design, as beautiful as it is fast. Feel cool with the hottest car around and unleash all its power!
When you own a car like this one you know you've really arrived. Most likely, right on the top step of the podium. Obviously, we are talking about Corvette Stingray Convertible 2014, a sports car with an unmistakable design.
But this jewel on four wheels is not just aesthetics and appearances: this Corvette is as beautiful as it is fast. Engineered for the road, on the track it will unleash the full power of its V8 engine and its 450 hp, leaving all its opponents behind.
Feel cool with the hottest car around and cross the finish line with Corvette Stingray Convertible 2014. Add it to your collection now!