Hipnotyczny rytm, synthwave'owe utwory, neony, lata 80. nieokreślonego tysiąclecia – czy to przeszłość, czy przyszłość? Tam, gdzie spotyka się zaawansowana technologia i podziemny pop, wyłania się fantastyczny cyberpunkowy świat, a wszystko to zawarte jest w tym niezwykłym pakiecie do personalizacji Customization Pack, pozwalającym ozdobić Twoją Piwnicę ośmioma elementami w stylu cyber, w tym laserami i replikantami.
A to nie wszystko: ten wyjątkowy pakiet zawiera też 3 unikalne elementy, które wzbogacą Twój profil Unleashed: ikonę, znaczek i tło! Zmień przyszłość swoich wyścigów dzięki pakietowi Cyberpunk Customization Pack.