Race under its belly, between its massive legs, but be careful not to get caught by its unpredictable tail: pass through at the wrong time and you will be thrown into the air losing the lead of the race! And this could mean extinction for your hope of victory! Learn how to use it to your advantage to beat your rivals and you might find yourself landing on the podium!